Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen ons uiterste best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er een ander probleem is waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek aan overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na levering van de goederen aan het licht komt. Daarnaast kunt u aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of had moeten ontdekken, dient u binnen een redelijke termijn contact met ons op te nemen. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden na ontdekking van het gebrek. Onder bepaalde omstandigheden kan een langere termijn ook acceptabel zijn.

Indien u tijdig contact met ons opneemt, zullen wij na overleg zorgen voor een passende oplossing, zoals reparatie of vervanging van het product.

 

Klachten

Het kan gebeuren dat iets niet helemaal verloopt zoals gepland. Wij raden u aan om eventuele klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@nuuwathome.nl. Wij nemen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling en doen ons best om samen tot een oplossing te komen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om geschillen aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om deze via dit platform in te dienen.